Kariéra

Seznam otevřených pozic

Executive asistent/ka wanted!

Hledáme na poloviční úvazek administrativně-manažerskou posilu do naší advokátní, daňové a účetní kanceláře v Praze.

Co vás čeká

Budete se starat o komunikaci s klienty, fakturaci, poštu a běžný provoz kanceláře.

Příležitostně se podíváte na úřad nebo pomůžete s organizací seminářů. Zapojíme vás i do marketingových a propagačních aktivit. Zároveň nám pomůžete s procesy a organizačním chodem. Pokud vám to půjde, rádi vás zapojíme i do manažerských a HR úkolů.

Vyvíjíme se moc rychle na to, abychom se zcela vyhnuli chaosu. Vaší úlohou bude pomoci udržet řád :)

Co děláme

Profesně se zaměřujeme na právní a daňové poradenství digitálním podnikatelům. Mezi naše klienty patří řada jmen, které znáte z Forbesu nebo Czech Crunche. Zároveň obsluhujeme řadu high net worth klientů z kryptosvěta.

Rozhodně nejsme klasická těžkopádná advokátní kancelář s mahagonovými stoly a slonovinovými těžítky. Děláme trochu divné věci v oblasti digitálu (krypto, startupy, transakce, investice, korporátní struktury..). Fungujeme punkově, decentralizovaně a flexibilně.

Zároveň pomáháme klientům s umisťováním a správou jejich majetku.

Co vám můžeme nabídnout

Odměna od 200 Kč/hod.

Vyšší přidanou hodnotu vaší práce samozřejmě rádi zohledníme. Práce máme zhruba na půl úvazku. Platí však, že pokud chcete pracovat, máme vždy co dělat.

Začátek a konec pracovní doby záleží na vás, ale oceníme alespoň určitou míru předvidatelnosti. Prostředí naší skupiny je velmi neformální. Všichni si navzájem tykáme a tykáme si i s většinou klientů.

Poté co se zaučíte, dáme vám prostor rozvíjet se v rámci aktivit skupiny a realizovat vlastní nápady na zlepšení. Nemáme složité korporátní procesy. Rádi podpoříme jakýkoliv ekonomicky smysluplný projekt.

Pro koho je pozice vhodná

Pokud jste proaktivní, pečliví, důslední a organizačně schopní, je tato pozice právě pro vás. Nejsme korporát, zachováváme si velkou míru flexibility a agilní přístup. Přesto však potřebujeme člověka, který drží deadliny, má cit pro detail a umí komunikovat s klienty. Velmi oceníme i marketingový cit a schopnost řešit nové problémy a znalost angličtiny.

Pozice je vhodná jak pro studenty, tak i pro absolventy.

Vyplnit formulář

Práce u nás - jak fungujeme

Kdo jsme?

Jsme skupina právníků, daňařů, účetních, transakčních poradců a investorů. Staráme se o digi podnikatele od založení podnikání, přes vstup investorů až po exit. Pomáháme úspěšným byznysmenům strukturovat jejich aktivity a společnosti, lidem z krypta optimálně (ne)danit a high net worth individuálům se starat o svůj majetek. Poskytujeme komplexní službu od práva, daní až po účetnictví. Zároveň pomáháme klientům vyhledávat investiční příležitosti, umisťovat kapitál a spravovat majetek.

V co věříme?

Věříme ve svobodu jednotlivce, volný trh a minimalistický stát. Neděláme veřejné zakázky, nebereme si peníze od státu. Jsme vysoce proklientsky orientovaní. Neděláme "mahagonovu advokaici". Věříme že právo má byznysu pomáhat, ne ho brzdit. Neděláme zbytečné věci "do šuplíku". Netlačíme klienty do zbytečných právních výdajů. Děláme věci byznysově efektivně. Neděláme nelegální aktivity. V daních se snažíme v rámci zákonného herního pole operovat co nejvýhodněji pro klienta.

Kam směřujeme?

Chceme se starat o digitální podnikatele od začátku jejich cesty až po exit společnosti a správu kapitálu. Aktuálně je nás okolo 20. Nemáme ambici budovat velkou skupinu, ale spíše maximalizovat brain power celého týmu. Stále rozvíjíme větev správy majetku. Zároveň se čím dál častěji pouštíme za hranice právního poradenství a pomáháme klientům s podnikáním. Nemáme v plánu růst za cenu neustálého zvyšování počtu lidí v týmu. Nestavíme továrnu, ale efektivní boutique. Cílíme spíše na zvyšování hodnoty naší práce, než na zvyšování množství odpracovaných hodin.

Výhody práce u nás

Nemáme pracovní dobu. Fungujeme neformálně. Všichni si tykáme a s klienty většinou také. Nemáme tabulky, striktní procesy a formalistické řízení. Jsme distribuovaní po republice (core je Praha, Brno). Je s námi velmi jednoduché se domluvit. Platíme dobře, ne dle formálních atributů, ale dle schopností a přidané hodnoty. Máme neomezený home office, limitem jsou jen schůzky s klienty či nějaká základní socializace v týmu. Zajímá nás hlavně rychlost práce, kvalita práce, kvalita komunikace s klientem a dodržení deadlinů. Zbytek je flexibilní. Máme jak finanční, tak i pracovní kapacity realizovat nové smysluplné projekty. Nemáme problém hradit efektivní vzdělání a prohlubování skillu a know how.

Nedostatky práce u nás

Vysoká volnost vyžaduje vyšší míru sebedisciplíny a vnitřní pracovní morálky. Nikdo nad vámi nebude stát a micromanagovat vás. Nikdo vás nepovede za ručičku. To musíte zvládnout sami.

S kým rádi pracujeme

Samostatnost, inteligence, schopnost řešit problémy, orientovanost na klienta, podnikavý mindset, důslednost, dodržování slova, efektivita, loajalita, drive... To jsou hlavní skilly co oceníme.

S kým neradi pracujeme

Reverzně výše uvedené. Nevedeme lidi za ruku. Spíše je směřujeme. Pokud je váš mindset "odsedět si v práci od 8 do 16 hodin", nejste náš člověk. Nemáme prostor řešit vnitřní konflikty, tudíž nízké EQ neprojde. Budujeme long term vztahy, proto nejsme rádi jen přestupní stanice.

2022 © Provozuje SimpleLaw s.r.o., IČ 06664652 / Zásady zpracování osobních údajů

Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb právního poradenství. Orgánem příslušným k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů s advokátem ohledně právního poradenství je Česká advokátní komora.